Sports Factory

Sports Factory
+30 2811 808 828
12.000+ είδη σε Έκπτωση!

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σε πόσες γλώσσες μπορώ να πλοηγηθώ;

Οι γλώσσες πλοήγησης στo sportsfactory.gr είναι: Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά.


Είναι ίδιες οι τιμές στο online κατάστημα και στo καταστήματα Sports Factory;

Ναι, εκτός συγκεκριμένων προσφορών που μπορεί να υπάρχουν αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές.


Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί μέγεθος ή χρώμα;

Αν ένα προϊόν έχει εξαντληθεί, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει απόθεμα, θα το αποσύρουμε από την ιστοσελίδα.


Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές του sportsfactory.gr;

Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα και τα event του sportsfactory.


Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του sportsfactory.gr;

Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Βρείτε ένα οποιοδήποτε "Newsletter" μας και πατήστε One-click Unsubscribe ή ενημερώστε μας με σχετικό email.


Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα "Σύνδεση". Συμπληρώνετε το E-MAIL και πατάτε "Ξέχασα τον κωδικό μου". Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.


Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα, που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Εάν την έχετε ολοκληρώσει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία μου;

Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, αποστέλλοντας email με τον κωδικό παραγγελίας ή επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

To sportsfactory.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για το λόγο αυτό, αν κατ' εξαίρεση, παραλάβετε προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.